Маючи в запасі терпіння і проявивши завзятість,
насіння посіянного знання неодмінно дасть хороші сходи.
Гіркий корінь учення, але плоди його солодкі.
Леонардо да Вінчі
1.Будь компетентним, вимогливим, але справедливим.
2.Доводь свою компетентність і професіоналізм, логічно викладаючи матеріал.
3.Не поспішай виставляти найнижчий бал. Зваж всі "за" і "проти". Памятай: низька оцінка викликає не бажання вчитися, а байдуже відношення до навчання та зневагу до вчителя.
4.До кожного уроку готуйся, як до сповіді: запитай у свого сумління чи зробив ти усе від тебе залежне для його підготовки.
5.Намагайся бачити не в цілому клас, а кожного учня, розуміти його настрій, психологічний і фізичний стан.
6. Переступивши поріг школи, зосередь свою увагу на завданнях, які необхідно виконати впершу чергу.
7.Запам'ятай, що повага і любов до учня- це життєве кредо вчителя.
8.Не зашкодь! Ніколи не нав'язуй своєї точки зору. Вона може бути хибною.
9.Поважай думку учня.
10.Не принижуй гідності учня.
11.Завойовуй авторитет, не "всепролщенням", а чесністю, порядністю, справедливістю, об'єктивністю, добротою.
12. Будь добрим, адже доброта врятує світ.
13. Слідкуй за своїм зовнішнім виглядом: учитель - це взірець для учнів.
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем.
БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!
НЕ ПОМИЛИСЬ!
НЕ НАШКОДЬ!
НАДІЄЮ ДЛЯ ШКОЛЯРА!
ДАРУЙ СЕБЕ ДІТЯМ!
ЗНАЙ ДО ЧОГО ПРАГНЕШ!
ПОСТІЙНО ШУКАЙ В ДИТИНІ БАГАТСТВО ЇЇ ДУШІ!
БУДЬ ТЕРПЛЯЧИМ В ЧЕКАННІ ЧУДА І БУДЬ ГОТОВИМ ДО ЗУСТРІЧІ З НИМ В ДИТИНІ!
5.Намагайся бачити не в цілому клас, а кожного учня, розуміти його настрій, психологічний і фізичний стан.
6. Переступивши поріг школи, зосередь свою увагу на завданнях, які необхідно виконати впершу чергу.
7.Запам'ятай, що повага і любов до учня- це життєве кредо вчителя.
8.Не зашкодь! Ніколи не нав'язуй своєї точки зору. Вона може бути хибною.
9.Поважай думку учня.
10.Не принижуй гідності учня.
11.Завойовуй авторитет, не "всепролщенням", а чесністю, порядністю, справедливістю, об'єктивністю, добротою.
12. Будь добрим, адже доброта врятує світ.
13. Слідкуй за своїм зовнішнім виглядом: учитель - це взірець для учнів.
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем.
Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня.
Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель.
(Л.Н.Толстой)
(Л.Н.Толстой)
ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ
БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!
НЕ ПОМИЛИСЬ!
НЕ НАШКОДЬ!
НАДІЄЮ ДЛЯ ШКОЛЯРА!
ДАРУЙ СЕБЕ ДІТЯМ!
ЗНАЙ ДО ЧОГО ПРАГНЕШ!
ПОСТІЙНО ШУКАЙ В ДИТИНІ БАГАТСТВО ЇЇ ДУШІ!
БУДЬ ТЕРПЛЯЧИМ В ЧЕКАННІ ЧУДА І БУДЬ ГОТОВИМ ДО ЗУСТРІЧІ З НИМ В ДИТИНІ!
Що мені потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці? Ну, звичайно, знання, але обов’язково – добра душа, чуйне серце, любов до дітей і нестримне бажання присвятити їм своє життя.
Педагогічне спілкування – це як обмін речовин в організмі, порушення якого викликає різні захворювання. Не можна, щоб в педагогічному спілкуванні порушувався обмін людяності, любові, поваги, чуйності, оптимізму, порушувалась духовна спільність вчителя і учнів.
„Єдність мети”
Педагогічне спілкування – це як обмін речовин в організмі, порушення якого викликає різні захворювання. Не можна, щоб в педагогічному спілкуванні порушувався обмін людяності, любові, поваги, чуйності, оптимізму, порушувалась духовна спільність вчителя і учнів.
Ш.О. Амонашвілі
Немає коментарів:
Дописати коментар